Álláskeresés netes módon

 2009.06.15. 10:13

Baromira elgem van az álláskeresésből. Nagy részben nyilván azért, mert nem találok munkát. Kis részben meg azért, mert megőrjítenek a lehetőségek. Diákként nem is keresek teljes munkaidős állást, de valamiből fizetnem kellene a sulit ugyebár, meg az sem egészséges, ha itthon ülök egész nap :-)

Szóval lesem a lehetőségeket. És mit találok? Kb ezek vannak: szórólapozás, gyorsétterem, telefonos eladások, greenpeace-nek adománygyűjtés, vagy szex pasikkal "támogatásért". A szórólapozással a gond az, hogy egyrészt csicska meló, másrészt pedig kb semmit nem fizet. Gyorséttermet már próbáltam, az eredménye a gerincproblémám, mivel lány létemre heti háromszor több tonna súlyt pakoltattak velem. Persze ki is rugathattam volna magam, de ugye a pénzre mindenkinek szüksége van... Utólag nyilván megbántam. A telefonos eladással a fő gond az, hogy nem hiszek benne. Ha engem felhív valaki ilyen dolgokkal csak ideges leszek, hogy egyáltalán honnan tudja a számomat, és miért nem hagyja rám, hogy eldöntsem mire költöm a pénzem, ne akarjon semmit rámtukmálni. A greenpeace dolog meg... ugyebár válság van, még kevesebben adnak pénzt bármire. A magyar gárdának könyebb lenne pénzt gyűjteni, az valahogy flottabb lehet :-) A szex pénzért meg a másik. Eleve nem úgy nézek ki, akivel bárki szexelni akarna, meg én sem vagyok kurv@...

Amit szeretnék az sem sok, valami irodai munka. Kb bármit elvállalnék, okos vagyok (hehe) tudok (?) gépelni, tanult vagyok és ez is csak javul, meg eleve. Ilyen kis titkárnő cucc lenne a legjobb. Nézem a lehetőségeket, heti 20-30 állásra jelentkezem, de még válaszra sem méltatnak. Utálom. Ha majd lesz munkám, megosztom mindenkivel, hisz ez nagy előrelépés lenne. Nem túl jó a felnőtt életet egy többmilliós diákhitel-tartozással kezdeni...

Na megyek tovább keresgélni és remélni... Ha esetleg valaki tud egy rendes állást, keressen meg, köszi

Címkék: munka diák állás

A bejegyzés trackback címe:

https://impish.blog.hu/api/trackback/id/tr631185787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása